kong_en_ge: (Default)
[personal profile] kong_en_ge
Кожны раз, як я чую слова "хрысціянства", я падсвядома адчуваю, што нічога добрага рэштка тэзісу не нясе:
Оргкомитет по созданию партии "Белорусская христианская демократия" (БХД) обращается к властям с просьбой внести изменения в некоторые законы с целью создания условий для стабильного улучшения демографической ситуации
<...>
Так, в целях уменьшения количества абортов христианские демократы предлагают сократить с 12 до 10 недель срок беременности, при котором возможно проведение аборта. Предлагается также ввести право врача отказаться от проведения аборта по морально-этическим принципам.

Для борьбы с алкоголизмом предлагается приравнять пиво и слабоалкогольные напитки к алкогольным напиткам, запретить продажу алкоголя после 19.00 и в праздничные дни.
<...>

Цікава, чаму рэлігійныя забабоны трэба абавязкова распаўсюдзіць на тых, хто мае іншую веру? Няхай бы спачатку на жывёлахпастве пазітыўныя вынікі атрымалі, перш чым крыжом перад маім паганскім носам махаць...

Date: 2009-02-01 08:48 pm (UTC)
From: [identity profile] trueblacker.livejournal.com
а ў чым рэлігійнасьць гэтых забаронаў ?

Date: 2009-02-01 08:51 pm (UTC)
From: [identity profile] kong-en-ge.livejournal.com
У тым, што ўсё гэта падаецца пад дахам, на якім напісана "хрысціянства". Што, з іншага боку, вядома ж не выключае далучэння да ініцыятывы даўбаёбаў бязверных.

Date: 2009-02-01 08:56 pm (UTC)
From: [identity profile] trueblacker.livejournal.com
не разумею... па вашаму, Абама не мае права падпісаць указ, які будзе абавязываць да нечага рэспубліканцаў? Калі мае, то якая розніца, на якой падставе ён прэзідэнт - таму што дэмакрат, таму што чорны ці таму что вернік?
"Дах" тут зусім не важны. Самі па сабе пералічаныя забабоны не рэлігійныя, таму няма ніякай розніцы хто іх прапаноўвае.

Date: 2009-02-01 09:02 pm (UTC)
From: [identity profile] kong-en-ge.livejournal.com
Абама абраны прэзідэнтам і мае канстытуцыйна прапісаныя паўнамоцтвы на выданне НПА. А цемрашалы-хрысціяне хто такія для мяне, каб іхныя ініцыятывы ў прынцыпе маглі давадзіцца да выканання ўсімі грамадзянамі?
Я не лічу тыя ж аборты добрым сродкам планавання сям'і, і нават лічу, што іхняя шкоднасць павінна даводзіцца да мэтавай аўдыторыі ўсімі сродкамі. Але калі да справы пачынаюць прыплятаць тэзісы пра дараванасць жыцця звыш, і на гэтай падставе патрабуюць цалкам забараніць аборты -- гэта махровае цемрашальства, якое ў выніку прыняся больш шкоды, чым карысці. Нельга ў свецкай рацыянальнай дзяржаве абапірацца на ірацыянальную веру.

Date: 2009-02-01 09:06 pm (UTC)
From: [identity profile] trueblacker.livejournal.com
"хто такія для мяне" - адказ залежыць.
У данным выпадку, ніхто, зразумела. Але каклі б гэта была нармальная партыя, не бачу ніякай праблемы ў іх рэлігійнасьці.

Date: 2009-02-01 09:15 pm (UTC)
From: [identity profile] kong-en-ge.livejournal.com
Я знаходжу небяспечным, калі партыя з рэлігійным кантэкстам пачынае набіраць сілу.

Date: 2009-02-01 09:43 pm (UTC)
From: [identity profile] trueblacker.livejournal.com
як тут слушна заўважылі ніжэй, ў данным выпадку мы маем прыклад роўна адваротнага

Date: 2009-02-01 10:47 pm (UTC)
From: [identity profile] belnetmon.livejournal.com
Рэбе, я згодны з вамі. Пастаноўкі пытянняў у грамадскасці павінны быць універсальнымі і свецкімі. Але нажаль у ГЭТЫМ пытанні ў нашых 83% што на рэлігійным узроўні, што на матэрыяльным - аднолькавая дупа замест мазгоў :(
Пытанне занадта цяжкае.

Date: 2009-02-02 08:08 am (UTC)
From: [identity profile] trueblacker.livejournal.com
гэта вяртае нас да зыходнага пытаньня:
а ў чым рэлігійнасьць гэтых забаронаў ?

Date: 2009-02-01 09:06 pm (UTC)
From: [identity profile] vadim-i-z.livejournal.com
Интересно посмотреть на партию, которая в предвыборной программе потребует ограничения продажи пива...

Date: 2009-02-01 09:09 pm (UTC)
From: [identity profile] iten.livejournal.com
да уж, БХД пытается сократить свой электорат.

Date: 2009-02-01 10:40 pm (UTC)
From: [identity profile] kong-en-ge.livejournal.com
Ну, поскольку аборты они не приемлют, приходится действовать просто через озвучивание маргинальных инициатив :)

fanatyzm

Date: 2009-02-01 10:04 pm (UTC)
From: [identity profile] dziki-dzik.livejournal.com
Zatrahivae kali relihijnaja kupka perakrykvae bal'shyniu i damahaecca kab uveli normy ih uzka-relihijnaha kolka u hramadstve.

Ja naohul za toe kab liudze bylo men'sh :)))

http://www.vhemt.org/

Re: fanatyzm

Date: 2009-02-01 10:29 pm (UTC)
From: [identity profile] setska.livejournal.com
во-во! а яшчэ да рэлігійнай крычашчай купкі можна дадаць крыкуноў з нетрадыцыйнай сексуальнай арыентацыяй, колерам скуры, поглядамі на глабальнае пацяпленьне, PETA і т.д.
затрахалі, паважайце погляды бальшыні!!

Re: fanatyzm

Date: 2009-02-01 10:37 pm (UTC)
From: [identity profile] dziki-dzik.livejournal.com
Roznitsa u tym, shto gei ne sprabujuc' zrabic' z mianie geja. A hryscijanskija fanaty sprabuyuc' adabrac' u mianie gandony. Adchuvaece?

Re: fanatyzm

Date: 2009-02-01 10:55 pm (UTC)
From: [identity profile] setska.livejournal.com
калі гэта хрысьціянскія фанаты ў вас спрабавалі забраць гандоны? падрабязьней можна?

//gei ne sprabujuc' zrabic' z mianie geja

ня дзіўна, калі б большасьць людзей сталі б геямі - то чалавецтва папросту вымерла б за год 100.

не ўсе прадстаўнікі крычашчых купак спрабуюць перацягнуць бальшыню на свой бок, яны проста хочуць каб іхныя бзікі ў галаве погляды лічылі нормай і можа нават пагаджаліся. шмат у якіх купак гэта атрымоўвацца, але гэта ня значыць што яны маюць рацыю. пасіўная большасьць проста пагаджаецца зь імі, абы толькі заткнуліся.

Re: fanatyzm

Date: 2009-02-01 11:23 pm (UTC)
From: [identity profile] setska.livejournal.com
па-першае, вы пісалі "Roznitsa u tym, shto gei ne sprabujuc' zrabic' z mianie geja. A hryscijanskija fanaty sprabuyuc' adabrac' u mianie gandony." дык ці можна прыклад калі гэта хрысьціянскія фанаты ў вас спрабавалі забраць гандоны?

па-другое, каталіцкая царква, калі я не памыляюся, адмоўна ставіцца як да прэзерватываў так і да сэксу не з жонкай альбо мужам. ці не здаецца вам трохі дзіўным што маладыя людзі абіраюць прыслухоўвацца да словаў ватыкану што тычыцца прэзерватываў, але не сэксу? можа каталіцкая царква не мае такога ўплыву як некаторыя хочуць паказаць?
высмактаны з пальца BS, а не артыкул. калі ты слухаешся ватыкану - то слухайся ва ўсім і будзе табе шчасьце без СНІДу, а калі проста непрыемна трахацца ў прэзерватыве і выкарыстоўваеш царкву як адмазку - то нефіг вінаваціць Папу ў тым што захварэў на STD.

Re: fanatyzm

Date: 2009-02-01 11:29 pm (UTC)
From: [identity profile] dziki-dzik.livejournal.com
Vy zanadta zaanhazhavanyja, kab byc' ab'ektywnymi.

Re: fanatyzm

Date: 2009-02-01 11:32 pm (UTC)
From: [identity profile] setska.livejournal.com
у чым я заангажаваны?

Re: fanatyzm

Date: 2009-02-01 11:34 pm (UTC)
From: [identity profile] setska.livejournal.com
гэта замест адказаў на пытаньні?

Re: fanatyzm

Date: 2009-02-01 11:06 pm (UTC)
From: [identity profile] kong-en-ge.livejournal.com
> калі гэта хрысьціянскія фанаты ў вас спрабавалі забраць гандоны? падрабязьней можна?
небяспека ў тым, што калі іх дапусціць да ўлады, то збіць другую хвалю інквізіцыйнай навалы будзе не так проста; гандонаў можна будзе не пабачыць дзесяцігоддзямі цемрашальства :)

Re: fanatyzm

Date: 2009-02-01 11:12 pm (UTC)
From: [identity profile] setska.livejournal.com
буш малодшы быў вельмі рэлійным, як гэта адбілася на яго прэзідэнцтве акрамя таго што ён не дазволіў выкарыстоўваць дзяржаўныя грошы на human embryonic stem cell research і перастаў падтрымоўваць клінікі за мяжой якія рабілі спароны?

Re: fanatyzm

Date: 2009-02-02 08:46 am (UTC)
From: [identity profile] kong-en-ge.livejournal.com
На шчасце, у амерыканскай сістэме кіравання роля любой з галінаў улады не з'яўляецца пераважнай, таму глупствы маюць вялікі шанец быць пакінутымі пры іхных аўтарах.

Re: fanatyzm

Date: 2009-02-03 02:10 pm (UTC)
From: [identity profile] dziki-dzik.livejournal.com
Bush taksama vystupliaw suprac' handonaw:

"Sen. Hillary Clinton, D-N.Y., blasted a Bush administration proposal Friday that would change the definition of abortion and, she argues, limit women's access to contraception."

http://abcnews.go.com/Politics/Vote2008/Story?id=5405561&page=1
http://www.sfgate.com/cgi-bin/article.cgi?f=/c/a/2008/08/21/MNU412F104.DTL

"Women would watch their contraceptive coverage disappear overnight,” continued Clinton."

http://legal.realdealdocs.com/index.php/2008/07/18/bush-administration-pushes-to-ban-birth-control-funding/
http://www.democraticwings.com/democraticwings/archives/womens_rights/001860.php

Bush zabliakavaw adukacyju pra sex u shkolah:

http://www.guardian.co.uk/world/2002/may/05/usa.schools

Bush zachyniw finansavannie klinik u Trecim Svece, jakija rabili aborty ci adukowvali pra sex:

http://www.mercurynews.com/ci_11536923?nclick_check=1

Bush vystupaw suprac' adukacyi pra evaliucyju u shkolah:
http://www.nytimes.com/2005/08/03/politics/03bush.html

Pazycyja Busha byla suprac' navuki u shmat jakih halinah: chalavechaja repradukcyja, stem cells, evaliucyja, hlabal'nae paciapliennie i hedak dalej.

Tak shto Bozha barani nas ad Seviarynca-prezydenta :)))

Re: fanatyzm

Date: 2009-02-03 06:24 pm (UTC)
From: [identity profile] setska.livejournal.com
а яшчэ буш есьць babies!!
можна спасылку на яго словы дзе ён бы прапаноўваў забараніць прэзерватывы?

//"Sen. Hillary Clinton, D-N.Y., blasted a Bush administration proposal Friday that would change the definition of abortion and, she argues, limit women's access to contraception."

мне шчыра цікава якім чынам "require hospitals receiving federal funds to hire medical personnel who oppose forms of contraception including birth control pills." можа "limit women's access to contraception." у той час ішла гонка за намінацыю ад дэмакратаў і клінтан выкарыстоўвала любую магчымасьць каб прыцягнуць да сябе ўвагу.
альбо вы лічыце што не набіраць на працу людзей якія адмоўна ставяцца да кантрацэпцыі неяк дапамагае свабодзе перакананьняў?

//"Women would watch their contraceptive coverage disappear overnight,” continued Clinton."

яшчэ адна перадвыбарная страшылка.

//Bush zabliakavaw adukacyju pra sex u shkolah

адкуль вы гэта ўзялі? вы наўмысна спрабуеце дэзінфармаваць людзей?
ніхто нічога не блакаваў, прыведзены артыкул пра фінансаваньне оф "international drive to provide teenage sex education" не мае нічога агульнага з амерыканскімі школамі.

//Bush zachyniw finansavannie klinik u Trecim Svece, jakija rabili aborty ci adukowvali pra sex

правільна зрабіў

//Bush vystupaw suprac' adukacyi pra evaliucyju u shkolah

зноў няпраўда. ён не выступае супраць выкладаньня эвалюцыйнай тэорыі, а за азнаямленьне дзяцей з абодвума тэорыямі: "Bush appeared to endorse the push by many of his conservative Christian supporters to give intelligent design equal treatment with the theory of evolution."

вось і як потым верыць хоць слову што вы кажаце?

Re: fanatyzm

Date: 2009-02-03 09:46 pm (UTC)
From: [identity profile] dziki-dzik.livejournal.com
Vy zajmaecesja kazuistykaj. Ja pryviow fakty na kozhnae svae scviardzhenne. Narmal'namu chalaveku heta dastatkova. Z taho, shto vy tut perakruchvaece kozhnae slova, prablema nebiaspeki relihijnyh fanatykaw vca uladze ne znikae.

Re: fanatyzm

Date: 2009-02-04 03:18 am (UTC)
From: [identity profile] setska.livejournal.com
//Vy zajmaecesja kazuistykaj. Ja pryviow fakty na kozhnae svae scviardzhenne. Narmal'namu chalaveku heta dastatkova.

я тут займаюся звычайным параўноўваньнем фактаў з вашымі сцьвярджэньнямі, і кожны нармальны чалавек убачыць што вы, ня ведаю зь якой мэтай, спрабуеце проста абасраць рэлігію і рэлігійных людзей, што вельмі дрэнна атрымоўваецца бо сцьвярджэньні ну ніяк не падцьверджваюцца прыведзенымі вамі ж самім "фактамі".

Re: fanatyzm

Date: 2009-02-04 03:33 am (UTC)
From: [identity profile] dziki-dzik.livejournal.com
Niama sprechki z vashaj zambavanaj bracijaj. Vam pakazvaesh belae - vy na jaho kazhace chornae.

Re: fanatyzm

Date: 2009-02-04 03:43 am (UTC)
From: [identity profile] setska.livejournal.com
вядома, як тут паспрачаецеся калі нават свае ўласныя сцьвярджэньні ня можаце падцьвердзіць фактамі.
і гэта ў вас, ліберастаў, так прынята, незнаёмых людзей што не падтрымоўваюць вашыя перакананьні залічваць у замбаваную брацію? вельмі "open minded" i "progressive".

FYI
я ў царкве быў апошні раз гады чатыры таму. да гэтага ў лепшым выпадку раз-два на год па вялікіх сьвятах.

Re: fanatyzm

Date: 2009-02-04 04:04 am (UTC)
From: [identity profile] setska.livejournal.com
чаго яшчэ чакаць ад лібераста які ня можа знайсьці аргументаў.. культурная эліта, ёпта :0)

вам таксама не хварэць!

Re: fanatyzm

Date: 2009-02-03 08:43 am (UTC)
From: [identity profile] czyk (from livejournal.com)
heta piać!

Date: 2009-02-02 12:00 am (UTC)
From: [identity profile] dzeman.livejournal.com
От же ж %;№"? Они бы ещё предложили ввести комендантский час от заката до рассвета по морально-этическим причинам и для снижения и последующего искоренения преступности.

Date: 2009-02-02 08:45 am (UTC)
From: [identity profile] kong-en-ge.livejournal.com
На самом деле, нужно быть последовательным, и за нарушение запретов, вытекающих из религиозных забабонов зареплять ответственность исключительно в виде "кары господней". Кто верует -- того покарают :)

Date: 2009-02-02 01:39 am (UTC)
From: [identity profile] mike--d.livejournal.com
Какая разница, всё равно мы все умрём.

Date: 2009-02-02 08:43 am (UTC)
From: [identity profile] kong-en-ge.livejournal.com
Да, но хочется же пожить при этом, покупая пиво в удобное время!

Date: 2009-02-02 01:51 pm (UTC)
From: [identity profile] mike--d.livejournal.com
Малы они числом и далеки от народа.
"Оргкомитет по созданию", бггг.

Date: 2009-02-02 02:03 pm (UTC)
From: [identity profile] kong-en-ge.livejournal.com
И сотворил Он лохов по образу и подобию своему!
(deleted comment)

Date: 2009-02-03 08:50 am (UTC)
From: [identity profile] kong-en-ge.livejournal.com
Ну, у дурняў думкі заўсёды падобныя!

Date: 2009-02-02 06:07 am (UTC)
From: [identity profile] shufel.livejournal.com
1. согласен
2. что такое 'цемрашальства'?

Date: 2009-02-02 08:09 am (UTC)
From: [identity profile] trueblacker.livejournal.com
мракобесие

Date: 2009-02-02 08:28 pm (UTC)
From: [identity profile] kong-en-ge.livejournal.com
Вдогонку: христиане -- смиреннейшие люди, но дай им в руки кнут уголовного преследования и законы шариата покажутся верхом цивилизованности...

Date: 2009-02-02 08:51 am (UTC)
From: [identity profile] john-f-doe.livejournal.com
странные люди - они фактически предлагают бухать в рабочее время или тратить его на покупку алкоголя.
следующим логичным шагом будет запрет на полную реализацию алкоголя в дни массовый выдачи зарплат на заводах.

Date: 2009-02-02 08:57 am (UTC)
From: [identity profile] kong-en-ge.livejournal.com
Ребе, они таки просто не понимают, какая ломка у них начнется, когда ортодоксальные демократы запретят свиниу во всех видах, включая тушенку!

Date: 2009-02-02 10:18 am (UTC)
From: [identity profile] tony-tosh.livejournal.com
Рэбе, а мяне тут Кракаўскія жыды запрашаюць на шабат =)

Date: 2009-02-02 12:12 pm (UTC)
From: [identity profile] kong-en-ge.livejournal.com
Чакайце, пакуль дэнверскія фінансісты запросяць на піццу, не разменьвайцеся па дробязях!
(deleted comment)

Date: 2009-02-03 08:49 am (UTC)
From: [identity profile] kong-en-ge.livejournal.com
А чаму рэбе павіннны баяцца таго, што прыносіць грошы?

Profile

kong_en_ge: (Default)
kong_en_ge

December 2016

S M T W T F S
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated May. 23rd, 2025 03:50 pm
Powered by Dreamwidth Studios